Strona główna | PrezentacjeMAN Truck & Bus Polska Sp. z o.o.
MAN Truck & Bus Polska Sp. z o.o.

Adres: Al.Katowicka 9, Wolica
05-830 Nadarzyn
woj. mazowieckie
WWW: http://www.truck.man.eu/pl
Telefon: (022) 738 69 00
Produkty Opis Liczba wyświetleń: 1208
Nowy MAN TGX – optymalne rozwiązanie dla transportu dalekobieżnego



Nowość na targach IAA 2016: Najnowszej generacji przekładnia MAN TipMatic® Fleet oraz strategia zmiany biegów SmartShifting to kolejne funkcje pojazdu MAN TGX zmniejszające zużycie paliwa oraz zapewniające szybsze dotarcie do celu. Ulepszenie wyglądu na zewnątrz i wewnątrz pojazdu z zachowaniem tego samego stylu zakłada między innymi optyczne oddzielenie obszaru pracy od obszaru mieszkalnego. W celu osiągnięcia idealnego dźwięku na pokładzie dostępny jest na życzenie zestaw radiowy MAN Media Truck (MMT) Advanced z siedmiocalowym, kolorowym, dotykowym ekranem, technologią Bluetooth, wejściem AUX oraz urządzeniem nawigacyjnym Provi-Navi .

W krajowym i międzynarodowym transporcie dalekobieżnym wydajność i produktywność to decydujące czynniki, zapewniające powodzenie w warunkach światowej konkurencji. Pokonanie dłuższej trasy, większy moment obrotowy i więcej mocy – wszystko to w połączeniu z wyraźnie poprawionym zużyciem paliwa, dzięki napędowi dostosowanemu całkowicie do osiągnięcia dużej wydajności i osiągów. Nowy MAN TGX bije rekordy w zakresie najwyższej efektywności energetycznej, niezawodności i ekonomiczności.


Dane techniczne silników


 

Nowy MAN TGS – efektywność i opłacalność ekonomiczna w transporcie dalekobieżnym



Premiera modelu MAN TGS dla transportu dalekobieżnego na wystawie motoryzacyjnej IAA 2016: Nowa generacja półautomatycznej przekładni MAN TipMatic® w połączeniu ze zoptymalizowanym silnikiem D26 zapewnia stałe zwiększanie momentu obrotowego o 200 Nm, zwiększenie mocy o 20 KM, a jednocześnie redukcję zużycia paliwa. Ergonomiczne siedzenia z możliwością indywidualnego ustawienia, zintegrowanym zagłówkiem oraz trzypunktowym pasem bezpieczeństwa zapewniają relaksującą podróż, nie powodując zmęczenia. Dostępny opcjonalnie zestaw multimedialny MAN Media Truck (MMT) Advanced z siedmiocalowym ekranem dotykowym łączy oferuje urządzenie nawigacyjne Profi-Navi, Bluetooth oraz wejście AUX.

Nowy MAN TGS wyróżnia się swymi mocnymi stronami w krajowym i przygranicznym transporcie dalekobieżnym, jak również w ciężkim ruchu lokalnym, transporcie komunalnym oraz budowlanym. Niezbędną dynamikę zapewniają mu silniki Common Rail o wysokim momencie obrotowym oraz półautomatyczna przekładnia nowej generacji MAN TipMatic®. Dzięki dużemu ciężarowi użytecznemu, wyjątkowej ergonomii oraz opłacalności ekonomicznej MAN TGS wyznacza standardy na długich trasach.

Cały szereg inteligentnych systemów wspomagania oraz innowacyjnych technologii zapewnia wyższy komfort jazdy, najwyższą efektywność, a ponadto bezpieczeństwo transportu. Układy te odciążają kierowcę na długich trasach i pomagają mu w szybkim i punktualnym dotarciu do celu.

Na dłuższe trasy nowoczesne kabiny serii MAN TGS oferują wysokiej jakości komfort mieszkalny.

Odkryj nowy model MAN TGS.


Dane techniczne silników


 

Nowy MAN TGX – duże rozwiązanie do ruchu trakcyjnego



Nowości na targach IAA 2016: Pod maską pojazdu MAN TGX pracują silniki nowej generacji D26 i D38. To oznacza: Dodatkowe 20 KM mocy oraz 200 Nm momentu obrotowego, większa dynamika jazdy i zwiększona wydajność paliwa. Po raz pierwszy istnieje możliwość zatankowania pojazdu uwodornionymi olejami roślinnymi (Hydrotreated Vegetable Oils HVO). Dla kabiny kierowcy dostępny jest multimedialny zestaw MAN Media Truck (MMT) Advanced z siedmiocalowym ekranem dotykowym, technologią Bluetooth, wejściem AUX oraz urządzeniem nawigacyjnym Profi-Navi.

Najwyższa ładowność, siła pociągowa oraz zdolność jazdy w terenie: nowy MAN TGX oferuje koncepcję napędu odpowiadającą dokładnie warunkom ruchu trakcyjnego. Czy jako wariant 4x4 z napędem Hydrodrive, czy też 6x4 / 8x4 – na tym pakiecie mocy można polegać w każdej sytuacji. Dzięki mocy silników nawet do 471 kW (640 KM) model TGX zapewnia niezrównaną moc przy jednocześnie najlepszym możliwym poziomie zużycia paliwa. Zaprojektowany z maksymalną masą całkowitą 41 ton, ciężki samochód ciężarowy cechuje się najwyższym udźwigiem. Dzięki szerokiemu spektrum możliwości w zakresie nadwozia MAN TGX jest zarazem również chyba najbardziej efektywną alternatywą w przypadku eksploatacji na budowie.

Nowa seria TGX sprawdza się doskonale również w trudnym terenie. Tam, gdzie kończy się droga, dołączany, hydrostatyczny napęd przedniej osi MAN HydroDrive® lub też podwójny napęd tylnej osi zapewnia maksymalną trakcję. Dlatego też MAN TGX doskonale radzi sobie z trudnymi sytuacjami z trakcją podczas jazdy i jest w stanie dojechać tam, gdzie pojazdy z czystym napędem na tylną oś nie dają już rady. Ponadto duża ilość innowacyjnych technologii zapewnia niezbędne bezpieczeństwo.

Jednakże nawet najlepsza technika pomoże niewiele, jeśli kierowca nie jest wypoczęty i skoncentrowany na swej pracy. Komfortowe kabiny MAN przyczyniają się do tego, że wypoczęty kierowca jest w stanie sprostać wszelkim wyzwaniom.

Nowy MAN TGX posiada cechy wytrzymałości odpowiednie do jazdy off-road, co sprawia, że jest liderem na każdym placu budowy.


Dane techniczne silników

 

Nowy MAN TGS - w wykopach budowlanych radzi sobie świetnie. A oto jego bilans



Nowość na targach IAA 2016: Nowa seria MAN TGS poradzi sobie z każdym zadaniem w transporcie budowlanym i trakcyjnym: A to dzięki różnorodnym możliwościom przy wyborze kół, silników oraz przekładni. W celu zapewnienia najwyższej mocy trakcyjnej MAN oferuje oprócz dołączanego lub zamontowanego na stałe napędu na wszystkie koła również niewielką masę hydrostatycznego napędu przedniej osi MAN HydroDrive®, który sprawdza się idealnie w transporcie mieszanym. Również nowy rzędowy, sześciocylindrowy silnik MAN D26 posiada większą moc: O 20 KM więcej oraz stale podwyższony o 200 Nm moment obrotowy przy niższym użyciu paliwa.

Wytrzymały, niezawodny, mocny: jako uniwersalny samochód ciężarowy do ciężkich zadań na placach budowy nowy MAN TGS wyróżnia się niezwykłą mocą przy dużym ciężarze użytecznym oraz nadzwyczajnej opłacalności ekonomicznej. Dzięki swym różnorodnym formułom napędu jako pojazd w kategorii od 18 do 44 ton jest w stanie sprostać każdemu wyzwaniu. MAN TGS jest w kwestii kompetencji napędu na wszystkie koła wzorcowym samochodem ciężarowym: wyposażony w dołączany lub permanentny napęd na wszystkie koła lub też w redukujący ciężar układ MAN HydroDrive® – MAN TGS należy do światowej czołówki w terenie oraz w ciężkiej eksploatacji na budowach oraz podczas zadań komunalnych.

MAN TGS przewozi bezpiecznie i punktualnie do celu nawet najcięższe ładunki – czy po drogach asfaltowych, czy też na nieutwardzonych drogach szutrowych. Niezbędną dynamikę zapewniają mu silniki Common Rail o wysokim momencie obrotowym. Nowa generacja półautomatycznej przekładni MAN TipMatic® odciąża kierowcę. A dzięki nadzwyczajnemu połączeniu osi, silnika i przekładni aż po napęd na wszystkie koła 8x8, pojazd ten wjedzie wszędzie. Odkryj nowy model MAN TGS, który potrafi po prostu wszystko – tylko jeszcze bardziej ekonomicznie i bardziej wydajnie.


Dane techniczne silników



 

Nowy MAN TGM – najbardziej wszechstronny spośród ciężkich pojazdów



Nowości na targach IAA 2016: Aktualizacja sprawdzonej koncepcji silnika MAN TGM dla transportu budowlanego oraz trakcyjnego. Nowe oprogramowanie silnika, czujniki poziomu chłodziwa i oleju jak również sterowana czujnikami regulacja obrotów wentylatora powodują, że silnik MAN D08 staje się jeszcze bardziej niezawodny. Sześciocylindrowy silnik o mocy 340 KM posiada teraz ulepszony układ powietrza doładowującego. Pomaga on zredukować obciążenie termiczne komponentów chłodzących i tym samym znacznie spowalnia ich zużycie.

To idealne rozwiązanie dla średnio intensywnego ruchu trakcyjnego. Dzięki nośności w zakresie od 13 do 26 ton oraz doskonałemu ciężarowi użytecznemu nowy MAN TGM stanowi ekonomiczne rozwiązanie transportu na budowie.

Spełniające wymogi normy Euro 6 ulepszone silniki o wysokim momencie obrotowym oraz mocy od 184 kW (250 KM) do 251 kW (340 KM) oraz konfiguracje osi od 4×4 do 6×4 sprawiają, że MAN TGM oferuje zarówno na drodze, jak też na placu budowy duży ciężar użyteczny oraz efektywną wydajność transportu. Oprócz kabiny podwójnej dostępne są również kabiny C oraz L.


Dane techniczne silników



 

Nowy MAN TGL – wydajność i efektywność w transporcie budowlanym



Nowości na targach IAA 2016: Nowemu pojazdowi MAN TGL dla ruchu budowlanego oraz trakcyjnego przyświeca dewiza „Dobre może być jeszcze lepsze”. Sprawdzony silnik MAN D08 ma nowe oprogramowanie, które automatycznie reguluje liczbę obrotów wentylatorów, a dodatkowe czujniki kontrolują poziom chłodziwa i oleju. W silniku sześciocylindrowym o mocy 250 KM optymalny system chłodzenia powietrza doładowującego zapewnia mniejsze obciążenie termiczne komponentów chłodzących i tym samym ogranicza ich zużycie.

Mocne silniki, trwałe podwozie, duża pojemność ładowania: Nowy MAN TGL oferuje wysoką dynamikę jazdy, łatwą obsługę oraz dużą zwrotność. Dzięki temu pokonuje on bez problemu codzienne wyzwania w branży transportowej. MAN TGL to niezwykle wszechstronny pojazd do użytku komunalnego, w małych przedsiębiorstwach i w przemyśle.

Seria MAN TGL wyposażona jest w nowe, wydajne silniki Common Rail. Na życzenie dostępna jest nowa wersja przekładni MAN TipMatic®. Połączenie to zapewnia opłacalność ekonomiczną oraz duży ciężar użyteczny. Dzięki sprawdzonej kombinacji układu recyrkulacji spalin, SCR oraz filtra cząstek stałych MAN TGL spełnia bez trudu wymogi normy emisji spalin Euro 6. Podzespoły do oczyszczania spalin są w samochodach ciężarowych MAN stosowane z dużą niezawodnością od wielu lat.

Aby w drodze nigdy nie zabrakło komfortu, ani też bezpieczeństwa, ten wszechstronny samochód ciężarowy, przeznaczony do transportu budowlanego, wyposażony jest seryjnie w ergonomiczną kabinę oraz cały szereg inteligentnych systemów bezpieczeństwa. Dowiedz się, jakie zalety oferują w codziennej pracy przy transporcie budowlanym te pojazdy o masie całkowitej od 7,5 do 12 ton.


Dane techniczne silników



 

Nowy MAN TGS – większa wydajność w ruchu dystrybucyjnym



Nowość zaprezentowana na targach IAA 2016: Nowe sześciocylindrowe silniki Diesla Common Rail D20 i D26 w pojeździe MAN TGS są idealnym rodzajem napędu do pracy ciągłej w transporcie. Osiągają moc do 500 KM, spełniają wytyczne normy Euro 6, mają wysoki moment obrotowy i zapewniają oszczędne zużycie paliwa. Dodatkowo połączenie najnowszej generacji półautomatycznej przekładni MAN TipMatic® z funkcją MAN SmartShifting zapewnia dynamiczny komfort jazdy.

Ekspert wśród dystrybucyjnych samochodów ciężarowych Nowy MAN TGS jest wykorzystywany w wielu obszarach transportu do pracy ciągłej. Przewożenie napojów, drewna czy też cegieł – TGS dowiezie każdy ciężki ładunek niezawodnie do celu. Dzięki temu jest prototypem doskonałego, uniwersalnego samochodu ciężarowego. Jego nowe, mocne silniki, bezkonkurencyjny ciężar użyteczny oraz jedyna w swoim rodzaju ergonomia sprawiają, że jest to pojazd stworzony do całkiem specjalnych zadań. Ponadto jest niezwykle trwały, ekonomiczny i bezpieczny – to doskonałe rozwiązanie do parku środków transportu.


Dane techniczne silników



 

Elastyczność w zetknięciu z efektywnością: nowy MAN TGM



Nowość na targach IAA 2016: Od teraz MAN TGM w ruchu dystrybucyjnym zapewnia jeszcze większy komfort i bezpieczeństwo na drodze. To wszystko dzięki czujnikowi deszczu oraz automatycznie sterowanym światłom mijania. Zdecydowaną korzyścią dla bezpieczeństwa jest nowy hamulec automatyczny MAN BrakeMatic® z elektronicznym systemem hamulcowym (EBS) oraz układem wspomagania awaryjnego hamowania (EBA). Komfort jazdy zwiększają również ulepszone siedzenia i kierownice, jak również system radiowy MAN Media Truck (MMT) wyposażony w urządzenie nawigacyjne Profi-Navigation. Unowocześniony wygląd zewnętrzny oraz znana stylistyka wnętrza z ciepłymi barwami, logo przedstawiającym lwa na czarnym tle i możliwością personalizacji szczegółów dopełniają wyglądu nowego pojazdu MAN TGM.

Nowy MAN TGM ma wiele talentów. Ujawnia swe różnorodne zalety głównie w zastosowaniach jako pojazd samodzielny oraz w przypadku eksploatacji z lekkimi przyczepami. Jednakże niezależnie od zastosowania wyróżnia go przede wszystkim jego duży ciężar użyteczny, duża ładowność oraz doskonałe właściwości jezdne. Również nowa stylistyka, komfortowe kabiny oraz ich ergonomiczne wnętrza sprawiają, że każdy model z serii MAN TGM to wydajny samochód ciężarowy.


Dane techniczne silników



 

MAN TGL w ruchu dystrybucyjnym - Duża moc, mała średnica zawracania



Premiera nowego modelu MAN TGL dla ruchu dystrybucyjnego na wystawie motoryzacyjnej IAA 2016: Jeszcze większe bezpieczeństwo zapewnia najnowszej generacji hamulec automatyczny MAN BrakeMatic® z systemem hamulcowym (EBS) oraz układem wspomagania awaryjnego hamowania (EBA), jak również wyposażenie seryjne z czujnikiem deszczu oraz automatycznym sterowaniem świateł mijania. Nowe siedzenia i kierownice oraz zestaw radiowy MAN Media Truck (MMT) z urządzeniem nawigacyjnym Profi-Navi zapewniają jeszcze większy komfort w kabinie kierowcy. Wygląd zewnętrzy oraz wnętrze są zachowane w tym samym stylu. Stylistykę wnętrza utrzymaną w ciepłych barwach, z logo przedstawiającym lwa na czarnym tle można spersonalizować dzięki dodatkowo dostępnym ozdobnym listwom.

Zarówno przedsiębiorców, jak również kierowców cieszy w równym stopniu duży ciężar użyteczny, niskie zużycie paliwa, jak też prosta obsługa nowego samochodu MAN TGL. Samochód ciężarowy, przeznaczony do ruchu dystrybucyjnego, ponownie przekonuje wysoką dynamiką jazdy i dużą zwrotnością. Dzięki nowościom, w które wyposażone są sprawdzone silniki MAN, pojazd MAN TGL dysponuje wszystkim, co niezbędne do bezproblemowego sprostania codziennym wyzwaniom w ruchu lokalnym i dystrybucyjnym.

Efektywność od 7,5 do 12 ton: wszystkie samochody ciężarowe są wydajne i nadają się dzięki swemu niskiemu ciężarowi własnemu oraz dużemu ciężarowi użytecznemu do zastosowań w ruchu dystrybucyjnym. Model MAN TGL można skonfigurować bardzo precyzyjnie odpowiednio do danego obszaru zastosowania, np. jako wywrotkę, samochód do przewozu napojów, samochód chłodnię, pojazd komunalny lub też pojazd służb drogowych.


Dane techniczne silników



 
 
 
TEMAT MIESIĄCA
Premiery "Na poziome 308"

Dziesiątki maszyn i setki zaproszonych gości – tak wyglądało tegoroczne spotkanie „Na poziomie 308”, które odbyło się 7 września w kopalni Piława Górna. Była to już druga edycja imprezy, pierwsza miała miejsce w 2015 roku. Organizatorami są Volvo Maszyny Budowlane Polska, Powerstone oraz Polskie Górnictwo Skalne. Przy tej okazji zaprezentowano również kilka nowości. Czytaj dalej
POLECAMY