Strona główna | AktualnościPojazdy nowej generacji w programie Scania "Zawsze na czele"

Pojazdy nowej generacji w programie Scania "Zawsze na czele"

„Zawsze na czele” to program Scania skierowany do klientów w Polsce, realizowany od 1,5 roku. W tym czasie wzięło w nim udział 56 firm transportowych. Od kwietnia 2017 roku właściciele firm i kierowcy mogą testować pojazdy Scania nowej generacji. Wszystkie samochody są wykorzystywane do zadań typowych dla floty firmy.

Od 2017 roku w ramach programu „Zawsze na czele” eksperci Scania udostępniają do testów cztery zestawy
Fot. Scania Polska

Nie ma lepszego sposobu na sprawdzenie, czy pojazd spełni oczekiwania użytkownika i przedsiębiorcy niż przekonanie się, jak działa w praktyce. Udział w programie „Zawsze na czele” daje właścicielom firm transportowych okazję do przekonania się, jakie są możliwości pojazdów, usług i systemów Scania w zakresie ograniczenia zużycia paliwa i bezpiecznej jazdy.

W ramach „Zawsze na czele” firma transportowa otrzymuje do dyspozycji zestaw drogowy z wykwalifikowanym trenerem ekonomicznej jazdy, który wspiera kierowcę przez dwa tygodnie. Pierwszy tydzień to jazda trenera Scania w pojeździe z kierowcą firmy. W drugim tygodniu w ramach coachingu kierowca może utrwalić zdobytą wiedzę i wdrożyć ją do codziennej pracy. Przynosi to efekt w postaci niższych kosztów związanych z eksploatacją pojazdu.

Od 2017 roku w ramach programu „Zawsze na czele” eksperci Scania udostępniają do testów cztery zestawy. W testowej flocie znajdują się dwa ciągniki Scania nowej generacji R450 A4×2NA, jedno podwozie nowej generacji z zabudową przestrzenną R450 B6×2*4LB oraz jeden ciągnik Scania Streamline R450LA4×2MEB.

Partnerami kampanii są firmy: Wielton, Wesob/Wecon i Michelin.

Wielton jest pionierem pod względem wprowadzania nowoczesnych technologii produkcji w branży naczepowej. Grupa od lat rozwija własną myśl technologiczną, optymalizuje proces produkcyjny i wprowadza nowości techniczne.

Ponadto zestawy biorące udział w programie „Zawsze na czele” zostały wyposażone w opony innowacyjnej generacji Michelin X Line Energy, mające klasę AAA oporów toczenia.

Od sierpnia 2015 roku, czyli momentu rozpoczęcia programu, pojazdy ciężarowe poprzedniej generacji biorące udział w akcji pokonały łącznie blisko 345 tys. km. Średnie zużycie paliwa dla wszystkich pojazdów Scania wyniosło wówczas jedynie 24,10 l/100 km.

W nowej odsłonie programu pojazdy Scania nowej generacji mogą wygenerować jeszcze większe oszczędności paliwa, sięgające nawet 5 proc. Co więcej, w wyniku przeprowadzonych na początku maja br. testów prasowych pojazdów nowej generacji w programie „Zawsze na czele”, najniższe spalanie zestawu wyniosło 20,8 l/100 km. Uzyskał je Zbigniew Majerowski z redakcji „Trucks&Machines”.

Scania „Zawsze na czele” to kampania skierowana do klientów, której głównym celem jest pokazanie jak duże oszczędności podczas realizowania zadania transportowego mogą przynosić rozwiązania Scania, czyli rozbudowane usługi, systemy i pojazdy Scania.

Źródło: Scania Polska

DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
TEMAT MIESIĄCA
Jest szansa na wzrost. Rynek rozściełaczy do betonu

Przed nami kilka lat wzrostu sprzedaży dużych rozściełaczy do betonu, co wiąże się rzecz jasna z planowanymi inwestycjami drogowymi. Są też szanse na to, że beton zagości w większym stopniu także w powiatach. Czytaj dalej
POLECAMY