Forum Budowlane - budownictwo, maszyny i urządzenia budowlane, opinie i porady ekspertów

Nooteboom dostarczył kolejne naczepy Euro-PX

Ocena: 0
1834

3-osiowa naczepa niskopodwoziowa Nooteboom Euro-86-13IFP ze zintegrowanym 1-osiowym Interdolly. Jedna z dwóch Euro-PX jakie w lipcu trafiły do firmy Van Wieren Special

Fot. Nooteboom

Van Wieren Special BV z Emmeloord właśnie poszerzył swoją flotę o dwie nowe niskopodwoziowe naczepy Euro-PX. Najnowszą inwestycją jest 3-osiowa naczepa Pendel Euro-86-13IFP ze zintegrowanym 1-osiowym Interdolly oraz 4-osiowa PXE Euro-122-24ICP z 2-osiowym odczepianym wózkiem Interdolly.

Euro-86-13IFP charakteryzuje się wyjątkowo kompaktowym wózkiem Interdolly, co zapewnia znaczną oszczędność masy, a tym samym większą ładowność. Łabędzia szyja 1+3 jest odpowiednia dla ciągników 3- i 4-osiowych. Współczynnik obciążenia siodła można również regulować w wielu pozycjach, aby maksymalnie wykorzystać ładowność ciągnika.

Do transportu większych i cięższych maszyn budowlanych flota została poszerzona o niskopodwoziową naczepę Euro-PX 2+4, która ma rozsuwany pokład ładunkowy i odczepiany Interdolly Compact. Łabędzia szyja pasuje zarówno do ciągników 4-osiowych, jak i 5-osiowych.

Firma Van Wieren Special od dziesięcioleci specjalizuje się w transporcie i dystrybucji maszyn samobieżnych o masie do 100 t, przeznaczonych do budowy dróg, dla przemysłu i rolnictwa, na oponach i gąsienicach. Zajmuje się także przewozem innych ładunków wielkogabarytowych, jak: części elektrowni wiatrowych, turbin gazowych, rurociągów itp. Do tego dysponuje rozległą flotą niskopodwoziowych naczep Nooteboom Euro-PX w różnych wersjach, od 3-osiowych niskopodwoziowych do 5-osiowych niskopodwoziowych z 3-osiowym Interdolly. Van Wieren Special był jedną z pierwszych firm transportowych, która w 2005 r. wybrała naczepę niskopodwoziową Nooteboom PXE.

Źródło: Forum Budowlane, nr 9 (280) 2019

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ: