Forum Budowlane - budownictwo, maszyny i urządzenia budowlane, opinie i porady ekspertów

Kontrakt Haulotte na ponad 400 maszyn

Ocena: 0
1290

Grupa Haulotte dostarczyła ponad 400 podestów do wypożyczalni Coates Hire za kwotę ponad 7 mln USD

Fot. Haulotte

Firma Haulotte zakończyła dostawę ponad 400 maszyn do wypożyczalni Coates Hire o wartości ponad 7 mln USD. Maszyny, w tym 350 podnośników nożycowych Optimum 8AC i 36 Compact DX, a także 20 podnośników przegubowych HA16 RTJ Pro będą używane w całej Australii.

Rok 2017 był dla nas świetny, ale bieżący przekroczył wszelkie oczekiwania wynikające z dużej liczby zamówień naszych najlepszych i najpopularniejszych modeli. Optimum 8AC jest wiodącym w swojej klasie i szybko staje się jednym z najpopularniejszych w Australii podnośnikiem nożycowym, a to dzięki szybkości i kompaktowej konstrukcji. HA16 to wszechstronny podnośnik przegubowy z wiodącym w branży polem roboczym o zasięgu 8,3 m” – powiedział Keith Clarke, dyrektor generalny Haulotte Australia.

Dla Coates Hire zamówienie jest częścią strategii rozwoju, mającej na celu spełnienie wysokich wymagań dotyczących wynajmu na wschodnim wybrzeżu oraz odświeżenie posiadanej floty. „Firma Haulotte była w stanie zaoferować produkty, które spełniają nasze strategiczne i handlowe potrzeby. Byliśmy pod wrażeniem poziomu oferowanych usług i wsparcia, a także innowacyjnych funkcji, takich jak Activ’Screen, co jeszcze bardziej ułatwia obsługę techniczną” – powiedział Dan Goodfellow z Coates Hire.

Dzięki wbudowanemu narzędziu diagnostycznemu Activ’Screen, Coates Hire zyskał trzy razy szybszą możliwość wyszukiwania usterek, co może skutkować mniejszą liczbą zgłoszeń i przestojów” – dodał Keith Clarke.
 

Damien Gautier, dyrektor zarządzający w regionie Azji, Pacyfiku i Bliskiego Wschodu Haulotte, z przyjemnością patrzy, jak Coates Hire pozyskuje podesty Haulotte do swojej floty. „Australia jest jednym z naszych najszybciej rozwijających się rynków, a lokalny zespół także się rozwija, by sprostać temu nowemu wzrostowi, jak również oczekiwanemu przez naszych klientów wsparciu. Oprócz głównego serwisu w Dandenong, rozwinęliśmy nasze możliwości związane z dostawami części zamiennych i położyliśmy większy nacisk na programy szkoleniowe i wsparcie techniczne” – powiedział Damien Gautier.

Źródło: Forum Budowlane, nr 10 (269) 2018

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ:
- Reklama -